(Gmina Poraj) Od poniedziałku 30 lipca porajski samorząd wprowadził lokalną usługę pocztową. Przesyłki zwykłe i polecone wychodzące z urzędu, mieszkańcy gminy otrzymają nie pocztą, a bezpośrednio od pracowników Urzędu Gminy w Poraju.
Osoby zaopatrzone w identyfikatory „Poczty Gminnej” będą doręczały gminną korespondencję w godzinach pracy urzędu. W przypadku nieobecności adresata pozostawią w skrzynkach pocztowych zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki, opatrzone logotypem i pieczątką Gminy, z prośbą o kontakt pod wskazanym numerem telefonu oraz odpowiednim numerem pokoju, który prowadzi daną sprawę. - Wierzymy, że wprowadzenie „Poczty Gminnej” usprawni pracę Urzędu oraz pozwoli na ograniczenie kosztów przesyłek listowych – argumentują pomysłodawcy unikalnej na naszym terenie usługi. (rb)
Napisz komentarz
Komentarze